دیجیتال مارکتینگ
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

این‌روزها پولدارشدن خیلی راحت‌تر از قبل شده است. البته اشتباه نکنید، منظورمان این نیست که خدای‌ناکرده دزدی کنید؛ بلکه از قدرت دنیای مجازی حرف می‌زنیم؛

 

فضایی که با هزینۀ خیلی ارزان‌تر از دنیای واقعی می‌توانید خود را به جهان معرفی کنید. در این مقاله، می‌خواهیم دربارۀ یکی از معجزه‌های دنیای مجازی حرف بزنم: داشتن سایت؛ سایتی که بهترین ویترین از کسب‌و‌کارتان می‌تواند باشد.

طراحی سایت واقعا به کسب‌و‌کارتان کمک می‌کند؟

طراحی سایت نه‌تنها به توسعه‌ی کسب‌وکارتان کمک می‌کند؛ بلکه قطعا در برندینگ، فروش، تبلیغات و بازاریابی آن نقشی اساسی ایفا می‌کند. نمونه‌های موفق در این زمینه کم نیستند: دیجی‌کالا، بامیلو، دیوار و بسیاری از سایت‌های موفق دیگر.

طراحی سایت به متخصص حرفه‌ای و اصطلاحا کاربلد نیاز دارد. بنابراین، اصلا این خطر را به‌جان نخرید که طراحی سایتتان را به هرکسی بسپارید. اگر ۱۰ سال پیش بود، با سایتی معمولی هم می‌توانستید موفقیتی نسبی کسب کنید؛ اما امروزه، بازار رقابت داغ است و نمی‌توان طراحی سایت را به هرکسی سپرد. سایت هایی مانند آپارات با صرف هزینه زیادی برای طراحی خود به چنین جایگاهی دست یافتند .اجزای مهم سایت دو بخش اصلی را شامل می‌شود: ۱. طراحی سایت؛ ۲. سئو و بهینه‌سازی سایت. درباره‌ی این بخش‌ها بیشتر توضیح می‌دهیم.

سئو چیست و چه بخش‌هایی دارد و چرا مهم است؟

روزانه میلیاردها جست‌وجو در موتور جستجوی گوگل، اصلی‌ترین موتور جست‌وجو، انجام می‌شود. وقتی عبارتی را جست‌وجو می‌کنید، گوگل متناسب با عبارت جست‌وجوشده (Query) به‌ترتیب سایت‌هایی را نمایش می‌دهد. اصولا اکثر کاربران نیازشان را در همان صفحه‌ی اول جست‌وجو می‌کنند و سراغ صفحات بعدی نمی‌روند. بهینه سازی سایت نیازمند دانش کافی در این زمینه است چرا که هر قدم اشتباه شما جایگاه شما را نابود می کند. این، یعنی شما باید به گوگل بفهمانید که بهترین جواب برای سؤال یا خواسته‌ی کاربر هستید. سئو دقیقا همین کار را انجام می‌دهد.

 

پس، سئو به‌معنی بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جست‌وجو و روش‌ها و استراتژی‌ها و تاکتیک‌هایی است که شما را به بهترین شکل به موتورهای جست‌وجو می‌شناساند. این فرایند باعث بهبود جایگاهتان در گوگل می‌شود. مانند سایت شیپور که با سال هاتلاش در زمینه سئو به رتبه بالای ایران دست یافت. سئو بخش‌های زیادی دارد؛ از تولید محتوا گرفته تا سئوی داخلی پیج (SEO On-Page) و سئوی خارجی (SEO Off-Page). مهم‌ترین نکته درباره‌ی متخصصان سئو این است که از تجربه و مهارت کافی در این زمینه باید بهره‌مند باشند و از روش‌های درست سایتتان را سئو کنند؛ چراکه روش‌های نادرست که اصطلاحا «سئوی کلاه‌سیاه» خوانده می‌شوند، یک‌شبه شما را به‌اوج می‌برند و یک‌شبه هم ممکن است نابودتان کنند.

در طراحی سایت چه عواملی مهم است؟

همان‌طورکه در مقدمه گفتیم، بازار طراحی سایت این­ روزها حسابی داغ است و در این بازار مکاره، تعداد زیادی سوءاستفاده می‌کنند و با هزینه‌های آن‌چنانی سر بسیاری از مشتریان را کلاه می‌گذارند. پیشنهاد ما به شما این است سعی کنید دانشی نسبی در این زمینه کسب کنید تا حداقل بدانید از طراح سایت خود چه می‌خواهید. در این قسمت، ۳ عامل از عوامل مهم‌ طراحی سایت را معرفی می‌کنیم.

۱. سایت شما باید ریسپانسیو (Responsive) باشد

این یکی از عوامل مهم‌ گوگل برای رتبه‌بندی سایتتان است. در طراحی وب سایت باید توجه داشته باشید اکثر افراد با چلتفرم های مختلف وارد سایت شما می شوند و سایت شما باید پذیرای این کاربران باشد. ریسپانسیوبودن سایت به این معنی است که با کوچک‌و‌بزرگ شدن صفحۀ سایت، تناسبات صفحه به‌هم نریزد. برای مثال، وقتی با موبایل و تبلت سایت را بازمی‌کنید، سایت برایتان خوانا باشد و اندازه‌ها به‌هم نریزند.

 

۲. رابط کاربری (UI) و تجربۀ کاربری (UX)

UI مخفف User Interface است و به مجموعۀ مؤلفه‌هایی گفته می‌شود که کاربر هنگام استفاده از سایتتان با آن‌ها درگیر است؛ مؤلفه‌هایی مانند دکمه‌ها و آیکون‌ها. این عامل نیز یکی دیگر از عوامل مهم‌ گوگل برای رتبه‌بندی سایت شماست و کار را برای کاربرانتان هم بسیار آسان می‌کند. سایت هایی که در ایران نامی برای گفتن دارند مانند مدیسه با داشتن یک رابط کاربری مناسب و اسان اجازه سردرگمی را به کاربران خود نمی دهند و در نتیجه به گونه ای موفق می شوند که اکنون دست یابی به این سایت غیر ممکن است.

UX مخفف User Experience است و منظور تجربه‌ای است که کاربر هنگام استفاده از بخش‌های مختلف سایتتان تجربه می‌کند. به‌عبارتِ‌دیگر، UI طراحی است و UX اجراکردن رابط کاربری است و این دو مکمل هم هستند. بنابراین، یکی از بخش‌های طراحی مهم‌ سایت همین رابط کاربری و تجربه‌ی کاربری هستند.

۳. سیستم مدیریت محتوا (CMS)

CMS درحقیقت سیستمی است که ازطریق آن محتوای سایتتان را مدیریت می‌کنید. سایت های خبری مثل جام نیوز که نیاز دارند هر لحظه اخبار جدید را منتشر کنند باید یک سیستم محتوا باز مناسب داشته باشند تا هیچ وقت اولیت خبری را از دست ندهند. حالا، این سیستم ممکن است آماده باشد، مانند وردپرس و جوملا و پرستاشاپ یا ممکن است طراح سایت سیستمی اختصاصی برایتان بنویسد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۳۶:۲۴ ] [ امیر روزی طلب ]

وب سایت ها در آغاز با کُدهای ساده HTML نوشته می‌شدند و دنیایی متفاوت با دنیای فعلی داشتند.

نخستین وب سایت در سال ۱۹۹۱ توسط تیم برنرز لی وارد دنیای وب شد و تاکنون تغییر و تحولات بسیاری را به خود دیده است. اما همین وب سایت های ساده و صفحات آن مراحلی را برای طراحی دارند.

 

طراحی وب؛ مهارت ساخت صفحات وب
طراحی وب به مهارت ساخت و راه‌اندازی صفحات وب گفته می‌شود که تیم برنرز لی، مخترع وب، با برپایی یک سایت وب در اوت سال ۱۹۹۱، نام خود را به عنوان نخستین سازندهٔ وب در تاریخ به ثبت رسانید. وی در نخستین وب سایت خود، از اَبَرمتن و پیوندی برای ایمیل (پست الکترونیک) استفاده کرده بود.

در آغاز، وب سایت‌ها با کُدهای ساده HTML نوشته می‌شدند، گونه‌ای از زبان نشانه‌گذاری که ساختار ساده‌ای به وب گاه‌ها می‌داد، شامل سرتیتر و پاراگراف، و توانایی پیوند دادن به آدرس‌های دیگر از طریق ابرپیوند. در مقایسه با روش‌های دیگر، این راه تازه و متفاوتی بود که کاربران به سادگی می‌توانستند با یک مرورگر، صفحه‌های پیوند خورده را باز کنند.

با پیشرفت وب و هنر طراحی آن، زبان کُدنویسی اش، اَبَرمتن یا اچ تی ام‌ال، پیچیده‌تر و پرانعطاف‌تر شد.

ابزاری مانند جدول‌ها که بیشتر برای نمایش نمودار‌های داده‌ای بودند، بزودی مورد استفاده نادرست، برای چیدمان‌های پنهان در صفحه‌های وب قرار گرفتند. با پیدایش الگو‌های آبشاری وب یا «CSS»، روش نادرست طراحی با جدول‌های پنهان در صفحه از گردونه خارج، و به جای آن استفاده مناسب از زبان کمکی «CSS» جایگزین شد.فناوری‌های یکپارچه‌سازی پایگاه داده (Database)، مانند زبان‌های کُدنویسی سمت سرور (Server-Side Scripting) مانند CGI، PHP، ASP. NET، ASP، JSP و ColdFusion، و استاندارد‌های طراحی مدرن با الگو‌ها (CSS)، ساختار وب سایت‌ها را باز هم تغییر داده و آن را پیشرفته‌تر کرده‌اند. امروزه دیگری کمتر سایتی پیدا می شود که حالت قبل را نگه داشته باشد و اغلب سایت های داخلی مثل ورزش 3 و... به طراحی نوین رسیده اند.سایت واکنش گرا یا سایت ریسپانسیو (responsive) سایتی است که با ابعاد و رزولوشن دستگاه‌های مختلف سازگاری دارد و کاربران بدون توجه به اینکه صفحه نمایش دستگاهشان کوچک باشد.

همچنین با آمدن نگاره‌های جاندار و فناوری‌های پویانمایی به صفحه‌ها، مانند فلَش (Flash)، چهره وب بیشتر از پیش تغییر کرد و توانمندی‌های تازه به سازندگان رسانه و طراح‌های وب داده شد.

مراحل طراحی سایت به چه صورت است؟
۱) انتخاب و خریداری هاست یا فضای میزبانی وب
هاست یا فضای میزبانی وب، فضایی است بر روی سرویس دهنده اینترنتی که پس از طراحی سایت، صفحات خود را برای اینکه توسط کاربران دیده شود بر روی آن قرار می‌دهیم. این فضا بسته به نیاز شما از ۱۰MB شروع شده و تا تمامی فضای هارد دیسک یک سرویس دهنده می‌تواند حجم داشته باشد تا زمانی که فایل‌های وب سایت طراحی شده بر روی این فضا قرار نگیرد، دیگران قادر به بازدید از وب سایت شما نیستند. در سفارش طراحی سایت برای فروشگاه داشتن یک هاست مناسب با فضای کافی اهمیت دارد تا شما نخواهید هر لحظه هاست خود را جابجا کنید. کیفیت سرویس دهنده اینترنتی بسیار مهم است. شما باید سعی کنید این فضا را از شرکت‌های معتبر در ایران و یا شرکت‌های بزرگ ارائه دهنده هاست در خارج از کشور، خریداری نمایید.

 

۲) نام دامنه اینترنتی
دامنه اینترنتی نامی است که با وارد کردن آن در مرورگر وب، وب سایت شما مشاهده می‌شود.

معمولاً شرکت‌هایی که خدمات هاست ارائه می‌دهند همگی دامنه اینترنتی نیز برای شما ثبت می‌کنند. دامنه اینترنتی را می‌توان بصورت یکساله، سه ساله و یا پنج ساله خریداری کرد. داشتن یک نام مناسب کلید اولیه برای موفقیت است دامین زیبا مثل شیپور علاوه بر کوتاه بودن در ذهن کاربران می ماند.

توجه داشته باشید که به دلیل اینکه دامنه اینترنتی برند وب سایت شما محسوب می‌شود حتماً از شرکت‌های معتبر و بزرگ این دامنه‌ها را خریداری کنید.

امروزه کسانی که دامنه خود را توسط افراد غیر معتبر خریداری می‌کنند معمولاً با رشد و توسعه وب سایت خود با مشکلات بزرگی روبرو می‌شوند و چه بسا دامنه خود را از دست می‌دهند.

۳) برنامه ریزی و طراحی وب سایت
پس از تهیه نام دامنه اینترنتی و فضای میزبانی وب، اکنون شما می‌توانید برای طراحی سایت خود برنامه ریزی کنید.

البته باید به این سه بخش توجه کنید:

وب سایت شما باید چه بخش‌هایی داشته باشد؟ مثلاً وب سایت شما باید دارای صفحه اختصاصی محصولات، مقالات، گالری تصاویر و یا از این قبیل موارد باشد. توجه داشته باشید که وقتی که با یک شرکت حرفه‌ای طراحی سایت قرارداد منعقد می‌کنید، آن شرکت خود باید کسب و کار شما را تحلیل کرده و یک طرح پیشنهادی بر مبنای آن آنالیز به شما ارائه دهد.
معماری وب سایت شما باید چگونه باشد؟ پس از مشخص شدن اینکه وب سایت شما چه بخش‌هایی باید داشته باشد مهم است که بدانیم صفحات وب سایت ما به چه شکل می‌بایست در کنار هم قرار گیرند. نحوه مرور در وب سایت ما چگونه خواهد بود و بطور کلی معماری اطلاعات در وب سایت ما باید چگونه است. سعی کنید از هیچ سایتی تقلید نکنید اگر شما بخواهید از سایت نماشا تقلید کنید هیچگاه به آن سطح از موفقیت دست نخواهید یافت.
محتوای صفحات وب سایت: پس از مشخص شدن هر صفحه تهیه محتوای برای هر صفحه بسیار ضروری است. البته اگر با شرکت‌های حرفه‌ای در طراحی سایت کار کنید قطعاً این شرکت‌ها تهیه متن‌های وب سایت شما را خود بر عهده می‌گیرند چرا که تهیه این متن‌ها در بهینه سازی سایت شما برای موتور‌های جستجو نقش بسزایی دارند.

 

4) نگهداری و توسعه وب سایت
پس از همه این مراحل اینکه بتوان وب سایت را بروز نگه داشت و اطلاعات آن را مرتباً بروز کرد بحث بسیار مهمی است. این اصل در سئو وب سایت بسیار مهم است و همین سئو باعث می شود که شما در صفحه اول گوگل دیده شوید و در نتیجه کلیک بیشتری دریافت می کنید. بروز نگه داشتن و افزودن مطالب جدید کسب رتبه‌های بالا در موتور‌های جستجو و همچنین افزایش ترافیک وب سایت شما می‌شود. هرگز این مرحله را نادیده نگیرید.

5) طراحی سایت
پس از مرحله تحلیل و آنالیز، نوبت به طراحی وب سایت شما می‌رسد. مراحل اجرایی طراحی سایت بصورت زیر خواهد بود:

طراحی گرافیکی وب سایت
برنامه نویسی وب سایت
تست و رفع اشکالات احتمالی
وارد کردن محتوی صفحات وب سایت

6) بارگذاری وب سایت در اینترنت و وب
پس از اینکه وب سایت طراحی شد، فایل‌های آن را در فضای اینترنتی (هاست) خریداری شده بارگذاری (Upload) می‌نمایند. اکنون وب سایت با وارد کردن نام دامنه اینترنتی قابل رویت است. حتما توجه داشته باشید که سایت خود را همیشه در دسترس داشته باشید سایت های موفق مثل بانک ملت باید همیشه در دسترس کاربران باشند وگرنه هیچ کاربری به آنها اعتماد نخواهد کرد.

7) معرفی و ترویج و تبلیغ وب سایت
یکی از بهترین راه‌های ترویج و تبلیغ یک وب سایت، بهینه سازی سایت (SEO) و معرفی به موتور‌های جستجو از قبیل گوگل است. سئو معمولاً بسیار مشکل، زمانبر و گران است، اما نتایج فوق العاده‌ای دربرخواهد داشت.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ دی ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۰۳:۴۲ ] [ امیر روزی طلب ]

کاربران کامپیوتر و فروشگاه اپیک گیمز در جریان رویداد ۱۲ روز بازی رایگان فروشگاه اپیک گیمز می‌توانند بازی Hello Neighbor را به رایگان دریافت کنند.

در جریان رویداد ۱۲ روز بازی رایگان فروشگاه اپیک گیمز که به مناسب تعطیلات سال نو میلادی در دسترس برگزار شده، بازی‌های متنوع و متفاوتی رایگان شده‌‌اند؛ از Celeste تا Shadow Tactics: Blades of the Shogun و بازی‌های دیگری که هرکدام تجربه‌ی منحصربه‌فردی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، دیروز عصر Hello Neighbor در دسترس کاربران قرار گرفت. ازاین‌رو کاربران کامپیوتر فروشگاه اپیک گیمز می‌توانند با مراجعه به صفحه فروشگاه، این بازی را به‌صورت رایگان به فهرست بازی‌های خودشان اضافه کنند. سپس کاربران هر زمان که خواستند می‌توانند Hello Neighbor را دانلود و به تجربه آن بپردازند.

بااینکه بازی Hello Neighbor نتوانست نظرات خوبی را از سوی منتقدان و کاربران دریافت کند، اما تجربه‌ی آن به‌صورت رایگان خالی از لطف نیست. در جریان Hello Neighbor بازیکن در نقش کاراکتری قرار می‌گیرد که باید به‌صورت مخفیانه وارد زیرزمین همسایه خود شود و پرده از اسرار او بردارد. دراین‌میان همسایه هم سعی می‌کند شما را شکار کند.

در انتها اشاره کنم که کاربران تنها تا بعد از ظهر می‌توانند Hello Neighbor را به رایگان دریافت کنند.

منبع : https://www.epicgames.com/store/en-US/free-games


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ دی ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۰۰:۴۳ ] [ امیر روزی طلب ]

شاید شما هم اولین راه‌حلی که برای دریافت بک لینک به ذهن شما برسد خرید بک لینک است اما پیشنهاد می‌گردد این راه‌حل را به‌عنوان آخرین راه‌حل در نظر داشته باشید.

 

زیرا خرید بک لینک نه تنها نیاز به هزینه‌ی زیادی دارد بلکه ممکن است باعث شود از طرف گوگل پنالتی شوید و تأثیر منفی را بر روی سئو سایت شما داشته باشد.

بک لینک به هر لینکی که در خارج از سایت به دامنه‌ی سایت ما اشاره کند،گفته می‌شود. تمام سئو کاران تازه کار آرزو دریافت بک لینک از سایت های بزرگ مثل طرفداری را دارند . ساخت بک لینک فرایندی آسان نیست بلکه نیاز به تلاش مستمر و صرف زمان زیادی دارید. شما می‌توانید از طریق خرید رپورتاژ آگهی بک لینک دریافت کنید ولی از روش‌های رایگان دیگر نیز شما می‌توانید بک لینک دریافت کنید.

تکنیک های رایگان ایجاد بک لینک:

1. برای دریافت بک لینک محتوای باکیفیت ایجاد کنید.

دریافت بک لینک از طریق محتوای باارزش و باکیفیت یکی از بهترین و مؤثرترین روش‌های دریافت بک لینک محسوب می‌گردد. وقتی شما بتوانید محتوای ارزشمندی را از طریق صفحات سایت خود در اختیار کاربران خود قرار دهید مطمئناً تبدیل به منبعی معتبر درزمینه محتوای تخصصی می‌شوید و سایت‌های دیگر برای تائید مطالب خود به سایت شما اشاره می‌کنند و لینک سایت شما را در سایت خود قرار می‌دهند.

تجربه نشان می‌دهد که معمولاً سایت‌های با محتوای آموزشی شانس بیشتری برای دریافت بک لینک دارند. مشاهده‌شده است بیشتر این لینک‌ها در قسمت دیدگاه‌ها و صفحات شخصی بین کاربران ردوبدل می‌گردد. برای ایجاد محتوایی باکیفیت شما می‌توانید مطالب خود را بابیانی ساده و قابل‌فهم ارائه دهید، برای درک بهتر از تصاویر و ویدئو کمک بگیرید، در هنگام طراحی وب سایت خود قسمتی را به دیدگاه اختصاص دهید تا ازنظر کاربران جویا شوید، مطالبی جامع و دقیق بنویسید تا اطلاعات کاملی در اختیار کاربران قرار گیرد.

 

2. در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنید و بک لینک دریافت کنید.

همان‌طور که می‌دانید فعالیت در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند باعث برقراری ارتباط با مشتریان گردد و هم‌چنین تأثیر مثبتی بر سئو سایت و افزایش تعداد بازدیدکنندگان می‌گردد. اغلب سایت های بزرگ مثل دیجی کالا فعالیت گسترده ای در شبکه های اجتماعی دارند. شما می‌توانید با فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مختلف به‌راحتی برای سایت خود بک لینک دریافت کنید.

برای مفید بودن بک لینک‌های دریافتی از این طریق باید توجه داشته باشید که تعداد مخاطبان و فالوورهای تان باید به تعداد قابل قبولی رسیده باشد تا به نتیجه دلخواه خود دست یابید. تعداد اشتراکات و لایک مطالب شما از طرف کاربران بی‌تأثیر نیست. امروزه جنگ بر سر تعداد لایک است داشتن یک حساب اینستاگرام فعال می تواند به شما کمک بزرگی بکند .از دیگر نکاتی که باید رعایت کرد می توان به نوشتن مطالب مفید و غیر کپی و لینک سازی به صفحات داخلی سایت اشاره کرد هم چنین بر روی یک یا دو شبکه اجتماعی مربوط به فعالیت سایت خود تمرکز داشته باشید.

 

3. از طریق ایجاد پست مهمان بک لینک رایگان دریافت کنید.

یکی از دلایل ساخت پست مهمان ایجاد بک لینک رایگان می باشد. محتوای سایت های زیادی به دست کاربران نوشته می شود و توسط آن ها به اشتراک گذاشته می شود و توانسته اند رتبه و جایگاه بالایی نیز کسب کنند. این سایت در مقابل انتشار محتوا به شما اجازه می دهند تا لینک سایت خود را در محتوای مطالب خود قرار دهید. اگر در طراحی اینگونه سایت ها دچار سردرگمی شدید مقالات دیجیتال مارکتینگ می تواند به شما کمک کند.

در زمان ایجاد یک پست مهمان باید به نکاتی توجه داشت از جمله:

محتوایی که برای سایت ها می نویسید از سایت های دیگر کپی نباشد و کاملا اختصاصی نوشته شود.

در سایت های مرتبط با فعالیت سایت خود مطالب خود را به اشتراک بگذارید.

به دیدگاه های کاربران پاسخ دهید.

صفحات پربازدید سایت را شناسایی کنید و سعی کنید مرتبط با همان مطالب محتوانویسی کنید.

4. در فروم های تخصصی فعالیت داشته باشید و دیدگاه خود را در مورد مطالب آن ارسال نمایید.

شما می توانید با ارسال دیدگاه در بخش نظرات سایت های دیگر به راحتی بک لینک رایگان دریافت کنید. از جمله سایت هایی که در این زمینه می توانید استفاده کنید جام نیوز است در هنگام ارسال دیدگاه باید به نکات زیر نیز توجه داشت:

با نام و تصویر واقعی خود دیدگاه ارسال کنید.
دیدگاه شما مرتبط با موضوع محتوای سایت باشد و پرسشی در همان زمینه مطرح گردد.
در صورت ممکن لینک سایت خود را در متن دیدگاه قرار دهید.
سعی کنید دیدگاه خود را در پاسخ به کاربران دیگر قرار دهید.
معرفی تکنیک هایی که ارزش چندانی برای ساخت بک لینک ندارند:

برخی از تکنیک های ایجاد بک لینک در گذشته بسیار رواج داشته اند اما در حال حاضر ارزش خود را از دست داده اند و جایگاه قبلی خود را ندارند.

تکنیک های ایجاد چندین وبلاگ برای سایت، فعالیت در چند شبکه اجتماعی، ثبت ادرس سایت در دایرکتوری ها، تبادل لینک با سایت های کم اعتبار، استفاده از ابزارهای رایگان برای ایجاد بک لینک، ایجاد حساب کاربری در فروم ها بدون هیچ گونه فعالیتی، ارسال نظرات به صورت انبوه از تکنیک هایی هستند که در گذشته بسیار استفاده می شده است ولی در حال حاضر هیچ گونه ارزشی در کسب جایگاه بهتر ندارند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ دی ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۳۲:۳۲ ] [ امیر روزی طلب ]

وبینار چیست

وبینار تلفیق دو کلمه وب و سمینار می باشد که از آن می توان به عنوان یکی از روش های بازاریابی دیجیتال مارکتینگ استفاده کرد.وبینار چیست یک کنفرانس ویدیویی زنده و مبتنی بر وب است که از اینترنت برای اتصال فرد (یا چند نفر) میزبان وبینار به مخاطبان بیننده و شنوندگان از سراسر جهان ، استفاده می کند.میزبان ها می تواند خود را در حال صحبت کردن نشان دهند و حتی می توانند میهمانان را از سایر مناطق دعوت کنند تا وبینار را با آن ها هماهنگ کنند.

سیستم عامل‌های وبینار همچنین ویژگی های تعاملی را ارائه می‌دهند که در آن مخاطب می‌تواند از آن ها برای پرسیدن سوال و گفتگو با میزبان استفاده کند.بسیاری از افرادی که میزبان وبینارها هستند در پایان جلسات ، پرسش و پاسخ را برای پاسخ به سوال بینندگان درباره محتوای ارائه شده برگزار می‌کنند.

چرا میزبانی یا تنظیم یک وبینار

متخصصان از وبینارها برای ارائه سخنرانی های آموزشی مربوط به مشاغل یا سازمان هایشان استفاده می کنند.همچنین با استفاده از وبینار ارتباط با مخاطبان خود را به روشی بسیار نزدیک تر پیگیری می‌کنند.بسیاری از میزبان های وبینار سخنرانی‌های وبینار چیست خود را به عنوان کنفرانس یا سمینار تلقی می کنند تا به مخاطبان خود چیزی یاد دهند.برخی هم از وبینارها برای فروش محصولات و خدمات خود استفاده می کنند!

علاوه بر آموزش و فروش ، وبینارها همچنین ابزارهای مفیدی برای انجام مصاحبه زنده با دیگر متخصصان محسوب شود.وجود قابلیت زنده در وبینار برای افرادی که می‌خواهند فرصتی برای برقراری ارتباط و تعامل در زمان واقعی داشته باشند ، واقعا قانع کننده است.

به بیان ساده‌تر اگر می خواهید چیزی از موضوع مورد علاقه خود یاد بگیرید و اطلاعاتی درباره آن کسب کنید ، وبینارها یکی از بهترین راه ها برای گسترش دانش شما و یادگیری مستقیم از متخصصان است و همچنین اگر خودتان متخصص هستید ، میزبانی وبینار یک روش عالی برای ارتباط با مخاطبان می باشد.

ویژگی های وبینار

در ادامه فقط مواردی ذکر می شود که وبینارها باید ارائه دهند.

نمایش اسلایدها
یک میزبان می تواند یک نمایش پرده ای را با استفاده از Microsoft powerpoint یا Keynote Apple ارائه دهد.دقیقا مانند آنچه در یک کلاس معمولی ، سالن اجتماعات یا سالن سخنرانی به نمایش می گذارید.

فیلم جریان
یک میزبان می تواند ویدیویی را که در رایانه خود ذخیره کرده نشان دهد یا آن را به صورت آنلاین پیدا کند مانند Youtube

صحبت با مخاطبان
وبینارها از VolP برای ایجاد ارتباط صوتی در زمان واقعی استفاده می کنند.

همه چیز را ضبط کنید
وبینارها غالبا گزینه‌ای را به میزبان ارائه می دهند تا بتوانند کل ارائه خود را ضبط کنند ، از جمله تمام تصاویر و صدا

برای مطالعه کامل این ویژگی ها روی لینک زیر کلیک کنید....

https://webdaran.com/what-is-webinar/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۵۲:۲۱ ] [ امیر روزی طلب ]

یک نکته کوچک درباره تلفظ سئو

هیچ انگلیسی‌ زبانی seo را سئو تلفظ نمی کند بلکه به صورت تک‌تک S E O یا اس ای او تلفظ خواهد کرد.
– در زبان انگلیسی مخفف کلمات را به صورت تک‌ تک تلفظ می‌کنند.
می توانید در گوگل translate عبارت What is SEO را سرچ کنید و روی بلندگو کلیک کنید تا تلفظ انگلیسی را بشنوید.
البته ما سبک خودمان را داریم و مجبور نیستیم اس ای او تلفظ کنیم!

 

چرا سئو برای وبمسترها مهم است؟
میلیون‌ ها کاربر اینترنتی از موتور های جستجو برای رفع نیازهای خود استفاده می‌کنند.
بنابراین در صدر نتایج موتورهای جستجو قرار گرفتن، بازار تبلیغاتی رایگان و بزرگی در اختیار مدیران وب سایت ها قرار می‌دهد که باعث رشد و رسیدن به اهداف کسب و کارشان می‌شود.
کلمات جستجو شده توسط کاربران در موتورهای جستجو اهمیت بالایی دارند.
تجربه نشان داده که جذب بازدید کننده از طریق گوگل می‌تواند موفقیت هر شرکتی را تضمین کند.
بازدید به دست آمده از روش سئو بر هر نوع تبلیغ برتری داشته و هزینه کمتری نیز خواهد داشت.
 

پنج ابزار مورد نیاز برای سئو
Google Analytics: یک سرویس رایگان است که توسط گوگل برای وبمسترها ارائه شده است.
از طریق گوگل آنالیتیکس می‌توانید آمار دقیقی از بازدیدکنندگان، درصد ورودی از طریق موتور های جستجو، نرخ خروج و ترافیک سایت و … بدست آورید. اگر مقالات راجع به تجربیات سایت طرفداری را مطالعه نموده باشید آنها از طریق این ابزار توانسته اند مخاطبان هدف خود را پیدا کنند و موفق هم بوده اند.
Google Search Console: می‌ توان به صورت مخفف (GSC) بیان کرد.
شامل مجموعه ای از ابزارهاست که از سوی گوگل برای کمک به مدیران سایت ها ارائه شده است.
مدیران سایت ها می‌توانند وضعیت صفحات، محتوای تکراری و … را مشاهده و بررسی کنند.
Google Keyword Planneradwords: ابزاری است که توسط گوگل برای کاوش و انتخاب کلمات کلیدی مناسب جهت فرآیند سئو یا کمپین های تبلیغاتی ادوردز و مشاهده میزان جستجوی کلمات مورد نظر در بازه زمانی معین ارائه شده است.
Google Mobile-Friendly Testdevelopers: با استفاده از این ابزار می‌توانید سایت خود را از جهت رسپانسیو بودن در دستگاه‌های مختلف تست نمایید. طراحی سایت تهران به صورت رسپانسیو بسیار مهم است چرا که امروزه اکثر افراد با گوشی های شخصی خود وارد سایت شما می شوند و سایت شما باید با تمام پلتفرم ها همخوانی داشته باشد.
گوگل اخیراً اهمیت زیادی به سایت های واکنش گرا می‌دهد.
Google PageSpeed Insightspagespeed: سرعت بارگذاری سایت یکی از فاکتورهای رتبه‌ بندی سایت می‌باشد.
با استفاده از این ابزار می‌توانید سرعت بارگذاری سایت خود را تست کنید و از پیشنهادات این سایت جهت افزایش سرعت سایت خود بهره‌ مند شوید.
آنالیز جستجو و رفتار کاربر
تجزیه و تحلیل جستجو
با هر موتور جستجوگری که کار کنید یک ابزار جهت مدیریت در اختیارتان قرار می دهد که در گوگل، وبمستر گوگل یا همان گوگل کنسول می باشد.
البته صرف استفاده از کنسول گوگل برای شما مزیتی ندارد بلکه شما هستید که تعیین می کنید چطور این ابزار می تواند به شما کمک کند.
- همان طور که یک نفر صرف داشتن ماشین خوب راننده خوبی نمی شود.
شما با استفاده از گوگل کنسول می توانید:
نقشه های سایت خود را تست کنید
ببینید گوگل چگونه به وب سایت شما می رسد
چطور googlebot در سایت شما میخزد
از گوگل بخواهید که در مورد سایت تان تجدید نظر کند
وب سایت هایی را که به شما لینک داده اند ببینید
مشاهده مشکلات googlebot در دسترسی به مطالب سایت را مشاهده و رفع نمایید
و… استفاده مناسب از این ابزار به هر وب مستری کمک می کند تا اهداف خود را شناسایی کند اغلب سایت های ایرانی توانایی استفاده کامل از این ابزار را ندارند اما در این میان به جرات می توان گفت سایت ستاره  با رعایت تک تک قسمت های این ابزار تواسنته است به موفقیت برسد.
آنالیز رفتار کاربران در سایت
اگر شما توانسته باشید تعداد ایندکس های خود را با کنسول گوگل بهبود ببخشید به احتمال زیاد تمایل دارید ببینید که ترافیک وب سایت تان از چه منابعی تامین میشود و کاربران، وب سایت شما را چگونه پیدا می کنند که ابزارهای مختلفی برای این کار وجود دارد.
البته ما به شما Google Analytics را پیشنهاد می کنیم.
با استفاده از این ابزار قادر خواهید بود سایت تان را به صورت کامل آنالیز نمایید.
این ابزار به صورت رایگان توسط گوگل ارائه می شود.



سه سوال اساسی استراتژی سئو
1 - استراتژی سئو ما شامل چه مواردی باید باشد؟
اولین و ساده ترین سوالی که باید از خودتان بپرسید، همین سوال است.
آخرین بار شما چه زمانی استراتژی سئو خود را تعیین کرده بودید؟
در آن زمان شرایط کار چگونه بود؟
آیا المان ها و مواردی که در آن شرایط به کار برده بودید، هنوز هم کارایی دارد؟
آیا سایت شما دارای طراحی موبایل است؟
آیا جستجوی صوتی که اخیرا توجه زیادی به آن شده است، پشتیبانی می کنید؟ اگر در بهینه سازی موتور های جستجو دچار سردرگمی شده اید می توانید از تعرفه سئو برای زودتر موفق شدن خود استفاده کنید.
مسلما زمانی که شما سایت خود را ایجاد کرده بودید، بسته به هدف خود و مشتریان احتمالی، یک برنامه استراتژی سئو را طراحی و اجرا نمودید، اما همانطور که می دانید، تکنولوژی به سرعت در حال تغییر است.
بیشتر شرکت های بزرگ، حداکثر سالیانه برای بهینه سازی سایت خود، برنامه استراتژی سئو را بسته به شرایط تغییر می دهند.
شما هم برای شروع می توانید از شرکت های بزرگ الگو برداری کنید.
 

2 - رقیبان ما برای برنامه استراتژی سئو خود چه کاری کرده اند؟
اینکه بفهمیم رقیبان ما چه کاری انجام می دهند، خیلی مهم است.
بررسی استراتژی سئو آن ها به شما اطلاعات خیلی خوبی می دهد.
برای مثال می توانید بفهمید که سایت آن ها بر روی چه کلمات کلیدی تمرکز دارد یا استراتژی بازاریابی محتوای آن ها چگونه است. وب مستران در همایش های مختلفی از تجربیات خود سخن به عمل میاورند مدیران سایت آپارات در همایش های هود استفاده از دانش رقیبان خود را در موفقیت خود بسیار مهم می دانند.
اکثر شرکت ها بودجه خود را صرف تولید محتوای شرکت خود می کنند و کمتر هزینه بابت تبلیغات می پردازند.
ابزارهای خوبی برای بررسی استراتژی سئو مخصوصا استراتژی تولید محتوا وجود دارد، ابزارهایی مانند BrightEdge یا SpyFu که با آن ها می توانید کلمات کلیدی که رقبای شما در آن بالا هستند و هم چنین تولید محتوای آن ها را بررسی کنید.
 

3 - مشتریان ما کجا هستند؟
امروزه بیشترین موردی که دارای سرعت زیادی در مسیر حرکت خود است و اصلا هم جریمه نمی شود، بلکه همه باید دنبال او بروند و اگر کسی از قافله عقب بماند، جریمه خواهد شد، تکنولوژی می باشد.
دیگر نمی توان مانند قدیم با چند کاغذ و تراکت و بنر و تبلیغات تلویزیون، مشتریان زیادی را سمت خود جلب کرد.
با افزایش ورود موبایل به زندگی و استفاده کردن از این ابزار برای تمامی فعالیت ها مانند خرید، وبگردی، ارتباط با دوستان و … خیلی مهم است که سایت شما به صورت رسپانسیو طراحی شود. سایت هایی که فروش بالایی دارند همچون دیجی کالا باید واکنش گرا باشند وگرنه بدون شک رتبه خود را از دست می دهند.
البته با استفاده از گوگل آنالیتیکس، می توانید متوجه شوید که بیشتر مخاطبان سایت شما با استفاده از کدام ابزار وارد شدند و برای آن یک استراتژی سئو بنویسید.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۴۵:۰۹ ] [ امیر روزی طلب ]

امروزه تبلیغاتی روی مردم اثرگذار است که خودشان آن را انتخاب کنند و یا دوستان و آشناهایشان به آن ها پیشنهاد دهند.این تبلیغات، تبلیغاتی هستند که به کاربران حق انتخاب می دهند مثل تبلیغات بنری در شبکه های مجازی، یا تصاویر و ویدئوهایی که در شبکه های مجازی به اشتراک گذاشته می شوند.

تبلیغات بنری چیست؟

تبلیغات بنری، اولین فرم از تبلیغات آنلاین غیر رایگان است که در قالب گرافیکی و فرمت‌های مختلف مانند متن، تصاویر، ویدئو و … در مقابل کاربران ظاهر می‌شود و در صورت کلیک بر روی آن‌ها مرورگر اینترنت، شما را به وب‌سایت تبلیغ‌کننده منتقل خواهد کرد.هدف از تبلیغات بنری، انتقال پیام برند و تبلیغات به بازدیدکنندگان وب‌سایت موردنظر است.

این تبلیغات در بخش‌های متمایزی از وب‌سایت‌ها که به‌طور خاص برای تبلیغات در نظر گرفته شده‌اند، ظاهر می‌شوند.این بنرها اغلب به‌صورت مستطیلی هستند و هرچه مستطیل‌ها عریض‌تر باشند نسبت به بنرهای باریک‌تر ، تأثیرگذاری بهتری دارند.بنرها می‌توانند به‌صورت ثابت یا متحرک باشند.انتخاب فرمت مناسب برای آگهی‌ها به‌منظور حاصل شدن بهترین نتیجه بسیار مهم است.

در این نوع از تبلیغات آنلاین هر سایت پربازدید، تعدادی جایگاه برای تبلیغات در نظر گرفته و آن‌ها را با ارقام ثابت برای مدت زمانی محدود به متقاضیان اجاره می‌دهد.هر برند بر حسب نیاز خود یا کمپین تبلیغاتی که در حال اجرا دارد می‌تواند هزینه‌ جایگاهی را پرداخت کرده و آگهی خود را در معرض دید مخاطبین قرار دهد.این سبک از تبلیغات یکی ازمحبوب‌ترین و متداول‌ترین نوع تبلیغات بین برندهاست.

نحوه کار تبلیغات بنری

در این روش در ابتدا شما یک تصویر حرفه ای که معرف خدمات یا محصول شماست را طراحی می کنید و سپس این تصویر را در کانال های تلگرام، پیج های اینستاگرام یا سایت های پر بازدید قرار می دهید.در طراحی بنرهای تبلیغاتی در ابتدا لازم است مشخص کنید که آیا می خواهید این بنر را در وب سایت های دیگر قرار دهید یا اینکه می خواهید آن را در جوامع مجازی مثل تلگرام، اینستاگرام یا … منتشر کنید.

اگر که صاحب یک وب سایت باشید می توانید به گونه ای بنر خود را طراحی کنید که بازدید کنندگان با مشاهده و کلیک روی بنر شما وارد صفحه فرود (لندینگ پیج) سایتتان شوند.اگر هم که می خواهید بازدیدکنندگان را به کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام خود هدایت کنید لازم است که آخرین پست های خود را با دقت زیاد و مرتبط با موضوع بنر تبلیغاتی خود قرار دهید.

نحوه کار در تبلیغات بنری بدین صورت است که شرکت‎‌هایی وجود داشته که طرف قرارداد سایت‌های پربازدید و مطرح بوده و وظیفه اجاره این جایگاه‌ها را دارند.وقتی شما از یکی از این شرکت‌ها جایگاه یا پکیجی را خریداری کنید تبلیغات شما در تمام سایت‌های طرف قرارداد بر اساس نوع خرید شما نمایش داده می‌شود.کیفیت خدمات ارائه شده و سایت‌های تحت پوشش موضوعات مهمی است که انتخاب ارائه دهنده سرویس تبلیغات بنری را سخت خواهد کرد.

تبلیغات بنری در ۳ قالب قراردادی صورت می پذیرد:
تبلیغات در بازه زمانی مشخص
تبلیغات همکاری در فروش (پورسانتی)
تبلیغات کلیکی ( مبلغی را به سایت‌ موردنظر پرداخت کند تا بنر را در سایت‌شان بگذارند )


سه دلیل برای تبلیغات بنری....

مطلب کامل در لینک زیر

https://webdaran.com/what-is-banner-ads/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۰۰:۲۶ ] [ امیر روزی طلب ]

چند وقتیست در محافل علمی و اقتصادی مختلف، آینده ای را به تصویر می کشند که دیگر هیچ اثری از کسب و کار های سنتی نیست، چراکه دیگر تمامی این کسب و کار ها به اینترنت منتقل شده اند.

 

اکنون برای ما نیز درک این حقیقت دشوار نیست، چراکه مشاهده می کنیم با رواج یافتن گوشی های هوشمند و اینترنت پر سرعت، زیر ساخت بسیار مناسبی برای تجارت الکترونیک فراهم شده و از طرفی فرهنگ خرید اینترنتی نیز به خوبی در حال شکل گرفتن در بین هموطنان است.

چالش های پیش روی تجارت الکترونیک و راه اندازی سایت
در واقع با ایجاد زیرساخت مناسب که در بالا به آن اشاره کردیم، مهمترین چالش برای رونق تجارت الکترونیک حل شده است و در این بخش، قصد داریم به چالشی اشاره کنیم که مستقیما صاحبان کسب و کار اینترنتی با آن روبرو می باشند و راه حلی نیز جهت رفع آن به شما پیشنهاد می کنیم.

چالش اصلی این است که دورنمای کسب و کار اینترنتی بسیار خوب است، افراد قبل از اینکه وارد کسب و کار اینترنتی شوند با پایین و بالا کردن اعداد و محاسبه درآمد کسب و کار های آنلاین مختلف مانند مدیسه، هیجان زده و مشتاق می شوند تا شب نشده، سایتی برای خود راه اندازی کنند و درآمد هایی که روی کاغذ محاسبه کرده اند را کسب نمایند.

اما پس از راه اندازی سایت، تازه متوجه می شوند، آنقدر که فکر می کردند هم آسان نیست. سایت آماده است، اما بازدیدکنندگان کجا هستند؟! چالش اصلی برای مدیر یک کسب و کار اینترنتی همین است.

این قسمت تلخِ ماجراست که تعداد کمی راه عبور از آن را می دانند. در واقع با چند ماه تلاش مستمر وقتی مدیر سایت، نتیجه تلاش شبانه روزی خود را نمی بیند، ناامید می شود و با خود فکر می کند، چطور این همه می گویند کسب و کار اینترنتی خوب است ولی هنوز هیچ درآمدی ندارم؟ استرس آن را می گیرد که پس از کلی هزینه برای راه اندازی سایت و صرف چندین ماه زمان برای بروزرسانی و تبلیغات، نتیجه نگیرد، قطعا شکست بزرگی خورده است. اما این چالش، راه حل های فراوان و خوبی را دارد که نه تنها انگیزه تان از بین نمی رود، بلکه چندین و چند برابر انگیزه خواهید گرفت و اولین فروش هایتان نیز رقم خواهد خورد.

راه حل استفاده از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی می باشد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

دیجیتال مارکتینگ چیست
هرچند که یک سایت با طراحی بی نظیر داشته باشید، بدون کمک دیجیتال مارکتینگ نمی توانید موفق شوید؛ پس به خوبی ادامه این مطلب را بخوانید.

به زبان ساده، دیجیتال مارکتینگ شامل مجموعه از ابزار و روش هایی است که هرچه بیشتر دیده شدن کسب و کار شما کمک می کند. باید توجه داشت سایت های معتبر مثل ایسنا  با انجام این روش ها به موفقیت رسیدند.

سئو، بازاریابی محتوا، بازاریابی ایمیلی، ویدیو مارکتینگ، بازاریابی شبکه های اجتماعی و غیره؛ همه تکنیک های دیجیتال مارکتینگ هستند که مدیر سایت برای بازاریابی و رشد سریع فروش سایت خود می تواند از آنها بهره گیرد.

بعنوان مثال، برخلاف آنچه عامه مردم تصور می کنند که ایمیل مارکتینگ کارایی ندارد، اما آیا می دانید با اجرای یک کمپین موفق بازاریابی ایمیلی در کمتر از دو ساعت قادر خواهید بود حداقل فروش خود را 3 برابر کنید؟ بارها شده که به پول بیشتر نیاز داشته ام و به کمک ایمیل مارکتینگ به سرعت کارم را راه انداخته ام.

 

در ادامه بصورت مختصر تکنیک های دیجیتال مارکتینگ را معرفی می کنیم.

سئو و بهینه سازی سایت (SEO): شاید بهتر باشد «سئو» را قلب دیجیتال مارکتینگ به نامیم، چراکه قدرتی جادویی در بازاریابی اینترنتی دارد. سئو سایت یعنی بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو که در صورت اجرای صحیح آن روی سایت خود می توانید با کسب رتبه بهتر در گوگل، بازدیدکنندگانِ زیادی را بصورت رایگان به سایت خود جذب کنید. این بازدیدکنندگان نیز، به دلیل آنکه از طریق گوگل وارد سایتتان شده اند، اعتماد بیشتری به سایت خواهند داشت که این اعتماد باعث افزایش نرخ تبدیل بازدید کننده به مشتری می شود.


بازاریابی محتوا: به اهمیت سئو پی بردید، اما سئو دقیقا روی محتوا پیاده سازی می شود؛ پس اکنون باید به اهمیت بازاریابی محتوا یا کانتنت مارکتینگ به خوبی پی ببرید. آنچه واضح و روشن است، این است که دیگر کسی به تبلیغات بنری فراوان در گوشه و کنار سایت ها توجهی نمی کند، عصر آنگونه تبلیغات ها به سر آمده است. امروز عصر بازاریابی محتواست. این اصل در سایت های خبری مانند مهر نیوز به درستی رعایت شده است. برای اینکه بیشتر به قدرت بازاریابی محتوا اعتماد کنید به سخن بیل گیتس اشاره می کنیم که در دو دهه گذشته گفته است «محتوا پادشاه است». در بازاریابی محتوا، هدف تولید محتوای با کیفیت و بروز است که باعث می شود، اعتماد کاربر پیشاپیش به شما جلب شده و به محض ارائه محصول و خدمات، چشم بسته آن را خریداری کند!

 

بازاریابی شبکه های اجتماعی: هرچند که درگذشته حضور افراد بیشتر در سایت ها و انجمن ها بود، اما امروزه داستان کمی تغییر کرده، چراکه هر فردی که یک گوشی هوشمند و اندرویدی دارد در شبکه های اجتماعی پرسه میزند! افرادی که صرفا به سایت خود اتکا می کنند، سخت در اشتباهند. یک متخصص دیجیتال مارکتینگ به خوبی از قدرت شبکه های اجتماعی در عصر حاضر اگاه است و بعنوان مکمل از این ابزار، در کنار سایت خود استفاده می کند.

بازاریابی ویدیویی: حتما بارها دیده اید که یک ویدیو به چه سرعتی در رسانه های اجتماعی مانند تلگرام یا اینستاگرام منتشر می شود. به این فیلم ها، ویدیو های ویروسی یا viral می گویند که یکی از قدرتمندترین تکنیک های دیجیتال مارکتینگ است. سایت های بسیاری از جمله دیوار با استفاده از این نوع از بازاریابی به موفقیت رسیدند. هرچه بتوانید ویدیو های جذاب تری را تهیه کنید که مانند ویروس، میان افراد در رسانه های اجتماعی منتشر شود، با سرعت بیشتری برندسازی سایت خود را انجام خواهید داد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۲۲:۴۹ ] [ امیر روزی طلب ]

یکی دیگر از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی از طریق ایمیل می باشد و تیم تولید محتوای وب داران در این مقاله قصد دارد به تعریف و توضیح تکنیک های ایمیل مارکتینگ بپردازد.تا پایان مقاله ما را همراهی کنید و نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

در اصل استفاده از ایمیل برای تبلیغ محصولات و یا خدمات است، اما تعریف بهتر بازاریابی ایمیل استفاده از ایمیل برای توسعه روابط با مشتریان بالقوه است.بازاریابی از طریق ایمیل بخشی از بازاریابی اینترنتی است که شامل بازاریابی آنلاین از طریق وب سایت ها، رسانه های اجتماعی، وبلاگها و … می‌شود.

این روش در اصل همان ارسال نامه مستقیم است با این تفاوت که به جای ارسال نامه از طریق سرویس پستی، پیام ها به صورت الکترونیکی و از طریق ایمیل ارسال می شوند.بیشتر ایمیل های اسپمی که حاوی متن های تبلیغی هستند همه یک نمونه خوب از بازاریابی ایمیل در بدترین حالت است.برخی مواقع شخصی یک لیست ایمیل خریداری می کند ( یا چندین ) و آن را به طور مکرر برای افراد موجود در لیست خود ارسال می‌کند، این کارها به بازاریابی ایمیل نام بدی می دهد.در بهترین حالت بازاریابی از طریق ایمیل به مشاغل اجازه می دهد تا مشتریان خود را آگاه نگه داشته و پیام های بازاریابی خود را به مشتریان خود اختصاص دهد.

بازاریابی ایمیل می تواند شخصی سازی شود

شما می توانید بازاریابی ایمیل خود را شخصی سازی کنید، برای این منظور می توانید گروه خاصی از مشتریان و افراد را هدف قرار دهید.ارائه پیشنهادات منحصر بفرد به مشتریان برای خرید محصولات و یا ارائه سرویس‌هایی به مشتریان در روز تولد آن ها نمونه هایی از شخصی سازی بازاریابی ایمیل است.

برای مثال ممکن است یک رستوران به مناسبت تولد مشتریان خود به آنها ایمیل ارسال کند و یک آفر ۵۰ درصدی به آن ها ارائه دهد.

بازاریابی از طریق ایمیل به یک نام تجاری کمک می کند تا با گذشت زمان توسعه پیدا کند و با مشتریان خود ارتباط برقرار کند و امیدوار به افزایش فروش و افزایش وفاداری مشتری شود.بهترین شیوه بازاریابی ایمیل، توسعه لیست ایمیل شما به جای خرید لیست های ایمیل است.همچنین ایمیل باید برای استفاده در تلفن همراه نیز بهینه شود زیرا طبق آمار نیمی از ایمیل ها در دستگاه های تلفن همراه باز شده است.

مزایای ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی از طریق ایمیل
مزایای ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی از طریق ایمیل

دو مزیت بزرگ در روش بازاریابی ایمیل، قیمت و سهولت است.

ارسال نامه الکترونیکی روشی ارزان برای تبلیغ یک شرکت و همچنین محصولات و خدمات آن در مقایسه با انواع دیگر روش های بازاریابی است.همچنین تنظیم و پیگیری یک کمپین بازاریابی از طریق ایمیل بسیار آسان است و این یک نوع بازاریابی بسیار در دسترس برای مشاغل کوچک محسوب می شود.خبرنامه ها را می توانید به ایمیل کسانی که اطلاعات لازم را در وب سایت شما ارائه داده اند ارسال کنید.

به عنوان مثال ارائه اخبار جدید درباره شرکت به مشتریان بالقوه، رویدادهای آینده و یا پیشنهاد های ویژه و البته یادآوری این نکته که شغل شما هنوز وجود دارد و شاید زمان آن رسیده باشد که بازدید دیگری از وب سایت شما داشته باشند.

مطلب کامل در لینک زیر ....

https://webdaran.com/what-is-email-marketing/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۴۳:۱۶ ] [ امیر روزی طلب ]

یکی از امکانات قدیمی Instagram به کاربران امکان می‌داد فعالیت افرادی را که دنبال می‌کنند، رصد کنند. به زودی اما این قابلیت جنجالی اینستاگرام حذف خواهد شد.


ما معمولا امکانات تازه‌ای را در این شبکه اجتماعی متعلق به فیس بوک می‌بینیم؛ ولی این بار سران آن تصمیم متفاوتی گرفته‌اند. به گزارش BuzzFeed، روند حذف تب Following از فید Activity آغاز شده است؛ قابلیت جنجالی اینستاگرام که معرفی آن به سال 2011 بازمی‌گردد.

در زمان خودش، این بهترین راه برای پیدا کردن محتوای تازه بود؛ زیرا به کاربران نشان می‌داد که دیگران، چه چیزهایی را می‌پسندند و زیر چه پست‌های کامنت می‌گذارند. اما حالا اکثر کاربران از آن استفاده نمی‌کنند و زبانه Explore یا جستجو، محبوبیت بیشتری دارد. حتی هنوز خیلی‌ها نمی‌دانند که فالوورها، می‌توانند فعالیت‌های‌شان را از طریق زبانه Following رصد کنند. به همین دلیل، همواره این قابلیت اینستاگرام جنجالی و بحث برانگیز بوده است؛ موضوعی که حالا مدیر تولیدات این پلتفرم، ویشال شاه (Vishal Shah) هم آن را تایید می‌کند.

بنابر اعلام اینستاگرام روند حذف تب Following باید طی یک هفته کامل شود. پس از آن، فید Activity تنها روی فعالیت‌های مربوط به شما متمرکز خواهد بود؛ شامل فهرستی از افرادی که زیر عکس‌های‌تان، لایک یا کامنت گذاشته‌اند. همچنین برخی محتواهای پیشنهادی را نیز در این قسمت مشاهده خواهید کرد.

منبع : https://www.phonearena.com/news/Instagram-removes-ability-see-peoples-comments-likes-follows_id119488


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۱۳:۵۹ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ]
.: Weblog Themes By parseblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب